Media w służbie promocji

image Nie tylko Internet jest godny polecenia osobom prowadzącym sprzedaż nieruchomości, choć naturalnie nie można lekceważyć jego znaczenia. Należy wykorzystywać także inne media, wśród których znajdują się: prasa, różne formy reklamy graficznej, reklamy emitowane przez radio czy telewizję. Najbardziej popularne ze względu na niskie ceny inwestycji są informacje umieszczane w prasie w formie ogłoszeń, a także regularnie redagowanych artykułów.Każda forma ogłoszenia w czasopismach musi zawierać niezbędne elementy, czyli dane – adres, telefon, adres strony internetowej jeśli taka istnieje i kontakt mailowy do firmy lub jej przedstawiciela. Sprzedaż nieruchomości w ten sposób staje się o tyle łatwiejsza, że graficzna prezentacja oferty sprzyja zachęceniu klienta, a dostępność danych teleadresowych ułatwia kontakt. Oprócz umieszczenia reklamy w mediach dobrze sprawiają się też ulotki, broszury i inne formy, które w łatwy sposób można wręczyć klientowi.